Haberler

bigu

Bigu Magazin İlk Sayımız Yayında!

  Aşağıdaki resme tıklayarak dergimize ulaşabilirsiniz.  

Kalder Belgesi-X

Sürdürülebilir iş, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesine yön gösteren, dönüşüme liderlik eden bir şirket olarak bizde artık KalDer üyesiyiz.

Kuruluşumuz içinde kaliteyi odak alan , kuruluşumuzun bütün üyelerinin katılımına dayanan , müşteri memnuniyeti yoluyla uzun vadeli...

KASTAS-YYS-X

Birlikte yoğun ve verimli bir danışmanlık sürecinden sonra değerli iş ortağımız Kastaş Sızdırmazlık Teknolojileri A.Ş. firmasının Yetkilendirilmiş Yükümlü Statüsü Belgesini kazanmasının gururunu yaşıyoruz.

Birlikte yoğun ve verimli bir danışmanlık sürecinden sonra değerli iş ortağımız Kastaş Sızdırmazlık Teknolojileri A.Ş. firmasının Yetkilendirilmiş...

ISO 10002.2014-X

ISO 10002: 2014 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi belgesini eklemenin gururunu yaşıyoruz

Birleşik Gümrük Müşavirliği olarak faaliyetlerimize başladığımız ilk günden itibaren, müşterilerimizin beklentilerini doğru algılayıp bu beklentileri yüksek kaliteli...

ÜÇÜNCÜ HABER-X

14 Mart 2019 tarihinde Ege Bölgesindeki 17 farklı üniversitenin öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilen Ege Bölgesi Kariyer Fuarında katılımcılara Gümrük Müşavirliği, Dış Ticaret ve Lojistik konularında bilgi verdik

14 Mart 2019 tarihinde Ege Bölgesindeki 17 farklı üniversitenin öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilen Ege Bölgesi Kariyer Fuarında katılımcılara...

Birleşik Gümrük Müşavirliği ISO 22301:2012 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi belgesini almaya hak kazanarak çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

İş Sürekliliği teknolojik anlamda gelişmişliğimizin en önemli ölçülerinden biridir.

Şirketimiz tüm paydaşlarına kesintisiz ve kaliteli hizmet sunmak için ISO 22301 İş sürekliliği Yönetim Sistemi ilkeleri çerçevesinde iş yönetimi konusunda ve hizmetlerinin sürekliliğini günlük hayatın akışı dışında acil ve zorlu durumlarda da sağlayabilmek için her türlü felaket senaryosuna hazırlıklıdır.

Buradan hareketle İş Sürekliliği Çalışmaları çerçevesinde hedefimiz:

– Çevresel nedenler, donanım arızaları, operasyonel hatalar, zararlı kod saldırıları, tabii afetler gibi tehditlerden servislerini korumak üzere kesintileri önlemek,

– Hizmetlere olan etkiyi en düşük düzeyde tutmak,

– Kurtarma gayretlerini azaltacak ve hizmet kalitesini muhafaza etmek üzere olayları en kısa sürede belirlemek,

– Küçük bir olayın daha ciddi seviyelere yükselmesini önleyecek şekilde süratle tepki vermek,

– Servislerin zamanında yeniden başlamasını ve veri bütünlüğünün sürdürülmesini sağlamak üzere kurtarma önceliklerine ve en kritik servislerin ilk önce eski haline dönmesine dayalı kurtarmak,

– Olaylardan alınan dersleri analiz ederek gözden geçirmek ve böylece olay ve kesintilere karşı daha iyi hazırlanmayı sağlayacak şekilde sürekli geliştirme halinde olmaya  dayanmaktadır.

Screenshot_2