Haberler

ÜÇÜNCÜ HABER-X

14 Mart 2019 tarihinde Ege Bölgesindeki 17 farklı üniversitenin öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilen Ege Bölgesi Kariyer Fuarında katılımcılara Gümrük Müşavirliği, Dış Ticaret ve Lojistik konularında bilgi verdik

14 Mart 2019 tarihinde Ege Bölgesindeki 17 farklı üniversitenin öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilen Ege Bölgesi Kariyer Fuarında katılımcılara...

ISO 37001.2016-X

Birleşik Gümrük Müşavirliği ISO 37001:2016 Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi Belgesi ile Etik İş Kültürü Standartlarını Güçlendiriyor

Gümrük müşavirleri; yaptıkları işlemler için kanun önünde adlarına işlem yaptıkları iş ortakları gibi sorumludur. Bunun bir sonucu...

ALTINCI HABER-X

Daha güvenli bir dış ticaret faaliyet için iç denetim faaliyetlerinizi yürütüyoruz

Müşterilerimizin hedeflerine ulaşmasını engellemeye yönelik iç ve dış tehditlerin tespit edilmesi ve etkin bir şekilde dış ticaret...

İKİNCİ HABER-X

Daha HIZLI, Daha KOLAY, Daha GÜVENİLİR.. İthalat ve İhracatçının işini kolaylaştırmak amacıyla tedarik zinciri içerisindeki tüm paydaşları bir araya getiriyoruz

Geliştirdiğimiz Liman Operasyon Yazılımı ve Dijital dönüşüm süreçlerimizle, liman, hava limanı ve depo/antrepo, nakliye ve gümrük süreçlerini...

DİJİTAL ÇÖZÜM HABERİ-X

Birleşik Gümrük Müşavirliği Dijital Dönüşüm Uygulamalarını geliştirmeye devam ediyor

Geliştirilmiş Hizmet ve Yüksek Verimlilik amaçlayan Dijital Dönüşüm Çözümlerimiz; daha azıyla daha fazlasını yapmanızı sağlar. Başka bir...

ISO 10002: 2014 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi belgesini eklemenin gururunu yaşıyoruz

Birleşik Gümrük Müşavirliği olarak faaliyetlerimize başladığımız ilk günden itibaren, müşterilerimizin beklentilerini doğru algılayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve hizmetlerle karşılamayı görev edindik. Bu yönelimle oluşturduğumuz müşteri memnuniyeti politikası çerçevesinde, müşterilerimizin isteklerini açık, şeffaf ve hızlı bir şekilde çözüme ulaştırıyoruz. Yaptığımız pazar araştırmaları, müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler ve ölçümlerde bu konudaki başarımızı gösteriyor. Müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreciyle ilgili kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirip, etkinlikleri raporluyor ve sürekli iyileştiriyoruz.

Müşterilerimizin beklentilerinin ötesinde hizmet vermek isteyen bir kuruluş olarak daha önce sahip olduğumuz;

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi

OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 37001:2016 Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi belgelerimize;

ISO 10002: 2014 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi belgesini eklemenin gururunu yaşıyoruz.

ISO 10002.2014-XX