Haberler

ISO 22301.2012-X

Birleşik Gümrük Müşavirliği ISO 22301:2012 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi belgesini almaya hak kazanarak çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

İş Sürekliliği teknolojik anlamda gelişmişliğimizin en önemli ölçülerinden biridir. Şirketimiz tüm paydaşlarına kesintisiz ve kaliteli hizmet sunmak...

Kalder Belgesi-X

Sürdürülebilir iş, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesine yön gösteren, dönüşüme liderlik eden bir şirket olarak bizde artık KalDer üyesiyiz.

Kuruluşumuz içinde kaliteyi odak alan , kuruluşumuzun bütün üyelerinin katılımına dayanan , müşteri memnuniyeti yoluyla uzun vadeli...

KASTAS-YYS-X

Birlikte yoğun ve verimli bir danışmanlık sürecinden sonra değerli iş ortağımız Kastaş Sızdırmazlık Teknolojileri A.Ş. firmasının Yetkilendirilmiş Yükümlü Statüsü Belgesini kazanmasının gururunu yaşıyoruz.

Birlikte yoğun ve verimli bir danışmanlık sürecinden sonra değerli iş ortağımız Kastaş Sızdırmazlık Teknolojileri A.Ş. firmasının Yetkilendirilmiş...

ÜÇÜNCÜ HABER-X

14 Mart 2019 tarihinde Ege Bölgesindeki 17 farklı üniversitenin öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilen Ege Bölgesi Kariyer Fuarında katılımcılara Gümrük Müşavirliği, Dış Ticaret ve Lojistik konularında bilgi verdik

14 Mart 2019 tarihinde Ege Bölgesindeki 17 farklı üniversitenin öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirilen Ege Bölgesi Kariyer Fuarında katılımcılara...

ISO 37001.2016-X

Birleşik Gümrük Müşavirliği ISO 37001:2016 Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi Belgesi ile Etik İş Kültürü Standartlarını Güçlendiriyor

Gümrük müşavirleri; yaptıkları işlemler için kanun önünde adlarına işlem yaptıkları iş ortakları gibi sorumludur. Bunun bir sonucu...

ISO 10002: 2014 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi belgesini eklemenin gururunu yaşıyoruz

Birleşik Gümrük Müşavirliği olarak faaliyetlerimize başladığımız ilk günden itibaren, müşterilerimizin beklentilerini doğru algılayıp bu beklentileri yüksek kaliteli ürün ve hizmetlerle karşılamayı görev edindik. Bu yönelimle oluşturduğumuz müşteri memnuniyeti politikası çerçevesinde, müşterilerimizin isteklerini açık, şeffaf ve hızlı bir şekilde çözüme ulaştırıyoruz. Yaptığımız pazar araştırmaları, müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler ve ölçümlerde bu konudaki başarımızı gösteriyor. Müşteri istekleri ve şikayet yönetim süreciyle ilgili kullanılan sistemleri, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için düzenli olarak gözden geçirip, etkinlikleri raporluyor ve sürekli iyileştiriyoruz.

Müşterilerimizin beklentilerinin ötesinde hizmet vermek isteyen bir kuruluş olarak daha önce sahip olduğumuz;

ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi

ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemi

OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

ISO 37001:2016 Yolsuzlukla Mücadele Yönetim Sistemi belgelerimize;

ISO 10002: 2014 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi belgesini eklemenin gururunu yaşıyoruz.

ISO 10002.2014-XX