Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetimi Politikası

Birleşik Gümrük Müşavirliği olarak Temel İlkemiz, Kalite,Çevre,İş Sağlığı ve Güvenliği ile Bilgi Güvenliği Standartlarına uygun bir şekilde Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini tam zamanında karşılayarak ,üstün müşteri deneyimi ve memnuniyetini sağlamaktır.Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine paralel olarak değişime açık ve yenilikçi çalışma yöntemlerimiz ile hizmet kalitemizi en yüksek seviyeye taşımaya devam etmekteyiz.

İş süreç ve faaliyetlerimizdeki sürekli gelişimi ve müşteri memnuniyetinin temini; Genel İş İlkelerimizde ve özümüzde yer alan; dürüstlük, ahlaki doğruluk ve insana saygı değerlerimiz üzerine kurulmuştur.Müşteri öneri ve şikayetleri bu değerler çerçevesinde yönetilmekte olup; müşteri odaklı bakış açısı ile adil ve tarafsız olarak, yasal gerekliliklere uygun, sistematik ve profesyonelce değerlendirilmesi Şirketimizin birincil önceliklerindendir.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızca hediye olarak algılanır. Müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz tüm kaynakları, gelen bu geri bildirimleri “müşteri memnuniyeti” ne dönüştürmek üzere kullanırız. Olumlu geri bildirimler doğru yolda ilerlediğimizin göstergesiyken, iyileştirme önerileri “daima bir adım önde olma” hedefimize yönelik önemli verilerdir.

Müşterilerimizin ürün ve hizmetlerimiz üzerine memnuniyetlerini ölçümleyerek, neticesinde sürekli ve sistematik bir şekilde iyileştirme faaliyetlerimiz sürdürülmektedir.

YÖNETİM KURULU BAŞKANI 

Hakan KÖKÇÜ

ISO 10002.2014-XX